St.Hans på Stenbekk Misjonssenter
På Stenbekk feirer vi alltid St. Hans på St.Hansaften uansett hvilken ukedag den faller på. I år var det fredag 23.juni. Været var ikke det beste for utendørs feiring, men vi hadde besøk av godt over 200 mennesker denne ettermiddagen og kvelden. Vi er heldigvis ikke avhengige av pent vær for å kunne arrangere store samlinger her hos oss. Matsalget...
