Takkefest for de frivillige medarbeiderne på Stenbekk Misjonssenter
I går kveld var i underkant av 60 personer samlet på Stenbekk til takkefest. Vi er heldige som har så mange medhjelpere som bidrar med masse jobb uten å forlange betaling. Vi har renholdere, kjøkkenhjelpere, gartnere, vedlikeholdsarbeidere og en stor flokk som deltar under loppemarkeder og auksjoner. Det er trivelig å samle disse til en fest der vi kan gjøre litt stas...
