lopper og fint vær, det ble en nydelig formiddag
Lørdag 24. august var det igjen tid for stort loppemarked på Stenbekk Misjonssenter ved Sarpsborg. Mange frivillige hadde jobbet godt hele uken med å forberede denne dagen. Garasjer og boder var velfylte og her var det virkelig noe for enhver smak. Mye snurrepiperier, en ergometersykkel, flere service eller hva med bestemors gamle dukke? Ute var det rigget i stand salgsboder...
