19.-21.februar er det VINTERFERIELEIR for 2.-4.klasse
Hei gode leirvenner! Et nytt år er godt i gang og en ny leirsesong står for døren – HURRA! 19.-21.februar er det klart for årets første leir på Stenbekk: VINTERFERIELEIR for 2.-4.klasse! Er du klar for en vinterferie fylt med mye lek og moro, misjon, Jesus og gamle og nye venner? Og du går i 2.-4.klasse? Da er VINTERFERIELEIR på...
